Kell

TAK TIL SPONSORERNE!

Alle medlemmer i Skanderborg Skakklub sender de varmeste hilsener med ønske om en rigtig glædelig jul og et fantastisk godt Nytår, til alle de firmaer og forretninger, der støttede klubben med gaver til vores Bankospil og Lotterier i år. En ekstra stor hilsen og tak, sender vi til REMA 1000 i Stilling og tak for støtten gennem hele året, en stor hjælp, som kommer alle medlemmer til gode.
TAK TIL!
ARB. LANDSBANK, ANICURA, BAUHAUS RANDERS,
BAUHAUS VIBY, BOG & IDE, CLICK FOTO, DAN BOLIG, FREDERIK D. II, FLUGGER, HUGO MORTENSEN, JYSKE BANK, JYSK, KOP & KANDE, KUGLEN & KEGLEN, LOUIS NIELSEN, LØVBJERG, MARCUS, MAUL BILER, MINI CENTERET,
NEM FORSIKRING, NYBOLIG, PETER WHEADON, PUNKT 1, REMA 1000 STILLING, SCT. THOMAS, SKB. ANTENNEFORENING, SKB. OPTIK, SKOUSEN, SMUKFEST, SYDBANK, SYNOPTIK, VINOBLE.

JULEFROKOST

Så er det i dag vi afholder klubbens årlige Julefrokost! HUSK at i år starter vi allerede KLOKKEN 17.00

JULEFROKOST

SKANDERBORG SKAKKLUB AFHOLDER DEN ÅRLIGE JULEFROKOST
LØRDAG DEN 15. DECEMBER
Klokken 17.00
I klubbens lokaler
Pris kr. 175,00
Du får dejlig traditionel julefrokost, fri øl/vand, Colins Quiz, Mandelgaver og gaver til vindere af Hjerne/arm.
Desuden vil der blive solgt lotteri med fine præmier
Tilmelding på tilmeldingsseddel i klubben senest den 11. december, eller på Tlf. 6155 1821

STORT BANKOSPIL

SKAKKLUBBEN AFHOLDER
STORT BANKOSPIL
LØRDAG 1. DECEMBER
KLOKKEN 12.30
SUNDHEDSCENTERET
20 spil. Hvor der spilles om.
Kaffe & Vin på Rækkegevinst.
STORE Købmandskurve fra
REMA 1000, STILLING
Fuld tavle Gavekort 100/200 Kr.
Gaver på indgangs billetten.
10 Kr. lotteri, og Papirbanko.
Egne tavler må benyttes.
Gratis Kaffe.
VIND ET JULETRÆ

Tak for et godt arrangement

KÆMPE tak til Bestyrelsen for et rigtig godt arrangement med Lynskak tirsdag aften, med spil hvor vi alle mødte hinanden, på kryds og tværs af Ratingtal. Hygge med højt belagt pålæg og en god stemning, det kan vist ikke gøres bedre, måske der kunne have været lidt flere med, synd for dem der blev hjemme. Håber Bestyrelsen tænker på lignende arrangementer fremover, det kan kun styrke sammenholdet og kammeratskabet i vores, i forvejen, dejlige klub. Vi er en del der nu glæder os til hygge og spil i den kommende mørke tid.

Nåh ja. Tillykke til klubbens lynmester Kai Munk

Godt gået Bestyrelse!

SKAK I REMA 1000

Lørdag den 15. september har Skanderborg Skakklub en lille bod i REMA 1000. i Stilling. Vi er der mellem klokken 10 og 15. Kom og få en snak om klubben og måske et spil skak. Der vil være gaver, skænket af REM;A 1000,  til de der kommer og taler og spiller mod en af klubbens repræsentanter, tag naboen eller familien med til en hyggelig sammenkomst, og kombiner det med dine lørdags indkøb.

Håber vi ses.

Afslutning Skoleskak

Tirsdag 24. april, Kl. 17.00 – 18.30 er der afslutning for Skoleskak eleverne.

Kom og se hvor glade de bliver, når Bjarne B. Rasmussen uddeler Pokaler til dem,

så kan man også glæde de unge mennesker, hvis  man tager et spil med dem.

Mød op, og hils på klubbens fremtidige Mesterspillere. Alle er velkommen

HJERTELIG TILLYKKE til LEIF MØLLER HANSEN, som i dag fylder 75 år. Leif er en trofast spiller i både klubturneringer og en af de gode spillere på klubbens 3 hold, tak til Leif for hans altid gode humør. Leif er også altid god for en historie fra det virkelige (Skak) liv, og han fortæller gerne om hvordan han “lige var ved at vinde” modstanderen gør bare ikke altid som han burde have gjort, men sådan er livet jo. Vi ønsker leif en dejlig dag, og ser frem til mange gode år sammen i klubben. Hilsen Bestyrelsen