Månedsarkiv: juli 2015

Politiken Cup er igang

Webmasteren deltager i år igen i Politiken Cup, og i år for 8. gang og Helsingør Vrandrehjem er igen basen, det kan anbefales! Klubben har i år 6 deltagere med; Daniel Semcesen, John Arni, Jonas, Peter Grove, Tavs og jeg selv. Selv tabte jeg til en anden Skanderborg kending, GM Sabino Brunello, i 1. runde men kom på tavnen i 2 runde. Der spilles 2 runder i dag og herefter 1 pr. dag til og med søndag d. 2. august.

Turneringen kan følges her

Jonas fik skønhedspræmie i Horsens

Der kommer desværre ikke mange nyheder ind til hjemmesiden, men nu kom der én og en af de absolut positive.Jonas fik skønhedsprømie for øverste halvdel (!) ved Horsens Lang Weekend for sit parti i 5. runde, læs mere nederst på turneringens vinder side. Stort tillykke herfra!

Læs resten

Andre skak events

Nedenstående har pt. givet en henveldelse. Mange tak siger webmasteren.

Mads og Rasmus spiller i øvrigt en turnering i Biel: Biel International Chess Festival: Meisterturnier. Begge møder i 2. runde en stormester.

Jonas har spillet en juniorturnering i Dortmund, en god og lærerig oplevelse: www.scm-open.de/HKT_Info.php