Månedsarkiv: september 2015

Jan Rode 1½
Claus,Kai,Asger J,Jørn A,Erling alle 1 point
Colin,Bjarne T, Allan,Bjarne R alle ½ point

Christian F, Anders,Knud,Vibeke kom desværre ikke på tavlen.

Vi var stærkest på toppen, men Silkeborg havde et høj snit fra midt til bund. Snit for Skanderborg 1697 og snit for Silkeborg 1860.

er var en venlig stemning trods alt, men kan 4 bys turnering blev ved i fremtiden.

Jonas Bjerre til ungdoms EM

Jonas Bjerre deltager i disse dage i Ungdoms EM. Turneringen afholdes i Kroatien. Jonas er seedet som nr. 5 i U12. Han har efter 6 runder 3½ points og ligger placeret som nr. 34. Der resterer 3 runder af turneringen.

Du kan følge turneringen på porec2015.org

DM i hurtigskak

DM I Hurtigskak blev spillet sidste søndag i Kolding med 91 deltager.

Favoritten Allan sig tog titel efter mange spændende partier.

Skanderborg havde 4 spiller med i Mester gruppen.

Nikolai V og Jackie fik 4½ points, Kristian 3½ og Colin 2 points.

Klubturneringen

På tirsdag starter sæsonens første klubturnering – klubmesterskabet 2015. Velkommen tilbage, håber at alle har haft en god sommer.

Lige nu er der tilmeldt 28 spillere og der er plads til flere. Så hvis du ikke har tilmeldt dig endnu kan du gøre det her eller på telefon 24668028 til Bjarne Tornbjerg.

Ligeledes vil jeg også gøre jer opmærksom på at Kjellerup Skakklub afholder deres årlige hurtigturnering søndag den 27. september i Kjellerup.