Månedsarkiv: maj 2016

Skanderborg Skakklub til EM i Kosovo

GM Mads Andersen (2505) og IM Rasmus Svane (2526) deltager i det individuelle EM, der afholdes 11. maj til 23. maj i Kosovo.
Mads , seedet som nr. 100, har lagt godt ud med 2½/3 points efter bl.a gevinst med de sorte brikker over GM Kiril Georgiev (2640) og remis med de hvide brikker mod GM Martin Kravtsiv (2641). I 4. runde møder Mads GM Robert Hovhannisyan (2632). Mads har hvid.

Mads A

Rasmus Svane, seedet som nr. 98, har scoret 2½/3 points efter bl.a gevinst med sorte brikker over GM Hrant Melkumyan (2646) og remis med de hvide brikker mod GM Igor Kovalenko (2644). Rasmus møder i 4. runde GM Sergei Zhigalko (2647). Rasmus har hvid.
Begge partier kan følges fra kl. 15.30 på dette link EM i Kosovo

Rasmus Svane

Skanderborg Skakklubs seniorhold på pokaljagt

Traditionen tro afholdes DSUs pokalfinale 1. pinsedag. Igen i år er rammen Svendborg, hvor 56 hold stiller til start. Heriblandt Skanderborg Skakklubs seniorhold, der er på pokaljagt.
Holdet består af Jan Rode, Tavs Bjerre, Kai Munk og Colin Watson.
Tuneringen kan følges på link

DIGITAL CAMERA