Husk Jens Kristiansen-aften på tirsdag!

Husk, at vi her på tirsdag d. 22. januar (2019) får besøg af ingen ringere end ex-seniorverdensmester, GM Jens Kristiansen, som vil fortælle og skak fra alle verdenshjørner – og især den nyligt afsluttede VM-match mellem Carlsen og Caruana. Og da ingen af de unge kombattanter som bekendt var i stand til at vinde et parti i den ordinære spilletid, bliver aftenens røde tråd: “Kunsten at vinde et skakparti“.

Selve arrangementet starter kl. 19, men kom gerne i god tid for at få en god plads. Det er åbent for alle medlemmer af 6 HK og omegn, så der kan godt blive lidt fuldt 🙂

Og da Jens er en meget skakinteresseret mester, åbner vi allerede kl, 15. Det er nemlig lige NU, årets stærkeste turnering er i gang hollandske Wijk an Zee. Bortset fra Caruana, So og Nakamura er hele verdenseliten med, og alle partier sendes direkte over Chess24. Så vi stabler op med projektor, lærred og demobræt og laver som under DM en live-gennemgang af partierne.

De starter i Holland kl. 12, så kl, 15 burde der være fuldt drama på brætterne. Så kom frisk, og få en glad og lærerig aften i godt selskab.