Indlæg på hjemmesiden og Skakklubben der fortsat er lukket.

Fra bestyrelsen.

Indlæg på hjemmesiden og Skakklubben der fortsat er lukket.

Indlæg på hjemmesiden:
Skanderborg Skakklubs hjemmeside er en af de mest ”levende” skakhjemmesider, hvilket skyldes vore skribenter, og bestyrelsen er meget glade for de mange indlæg der kommer på hjemmesiden. Vi er imidlertid blevet forespurgt hvorvidt indlæggene på hjemmesiden er udtryk for bestyrelsens holdninger. Det er de ikke. Indlæggene står for skribentens egen holdning. Skribenterne bedes dog overveje hvorvidt politik/religion/morale/… er nødvendige i deres indlæg. – Når bestyrelsen udtrykker sig på hjemmesiden (som i dette indlæg) vil det klart fremgå at det er fra bestyrelsen.

Skakklubben er fortsat lukket:
Skakklubben er fortsat lukket og vil være det foreløbigt til den 14. april.
Hvorvidt vi kan få adgang til Bellis denne dato vides ikke, så vi afventer også bestyrelsen i Bellis beslutninger herom.
Det betyder at vi i skakklubbens bestyrelse har svært ved at planlægge det videre forløb.
Vi håber at kunne starte med klubmesterskabet i lynskak den 14. April. Den 21. april er der generalforsamling, og oplæg til generalforsamlingen er under udarbejdelse. Afslutning af bymersterskabet kan vi for nuværende ikke lægge en plan for, og vi har heller ikke valgt at lukke den (endnu).
Måske kan vi om 14 dage fortælle mere.
Skakklubben følger nøje de råd og vejledninger der kommer fra regering og sundhedsmyndigheder, og vi opfordrer alle til hver især at følge disse retningslinjer nøje.

På bestyrelsens vegne
Kai S. Munk