Skanderborg Skakklub på Lichess

Online skak syder lige i øjeblikket og mange af vores unge danske talenter slår deres folder i online skak i øjeblikket.

Som en opdatering til det Morten har skrevet kan jeg nu fortælle, at vi nu er 9 medlemmer af Skanderborgs Internet skakklub. I morgen går det løs med den første holdskamp mod “Skak for sjov”, som nok mest må betegnes som en ungdomsklub. Men der er masse af unge spiller som er dejligt underrated 🙂 Dem krydser vi så klinger med i morgen tirsdag kl 19:00.

I er velkommen til at logge ind og følge lidt med hvis I får mulighed – Næste tirsdag tænker jeg vi kan forsøge os med en intern lyn eller hurtig turnering. Men jeg håber også at få kontakt med andre klubber som måske har fået samme ide og vi så kan dyste mod dem der.

Mange Hilsner

Thomas