Set fra den positive side….

Én af otte ubesejrede spillere (i hele sæsonen!): Kai Munk (t.v.) med fronten mod. Formand Torkild sidder på den anden side af brættet.

Som der står i Kais indlæg umiddelbart inden dette, er holdsæsonen i 6. HK blevet suspenderet for resten af sæsonen. Surt show, men ikke overraskende de mange coronarelaterede aflysninger taget i betragtning.

Men intet er så dårligt, at det ikke er godt for noget. Statistikken fx, for vi har for en sjælden gangs skyld haft et hold, der er gået ubesejret gennem sæsonen. Samtlige runder, altså.

Og søreme om ikke samtlige otte spillere klarede sig som ubesejrede. Det er vist aldrig sket før i klubhistorien, og så forbigår vi let og elefant, at 3.-holdet kun spillede én match, som jo blev vundet 7-1 efter seks gevinster og to halve.

Det lyder sgu da sejt med otte ubesejrede spillere på holdet! Heraf endda seks med maksimum!! Den bliver svær at slå 🙂

Og så satser vi på at stille samme stærke hold til næste sæson, så vi kan få vores berettigede oprykning i behørig fred for pest, kolera, malaria, dengue fever og corona.