SKOLESKAK – Hjælp søges

Hej

Jeg nænner næsten ikke at indsætte denne meddelelse over indslaget med Jonas’ flotte resultat. Et stort tillykke til dig Jonas, men også til hans forældre, der sammen med Jonas har ydet en stor indsats.

Det mit indlæg drejer sig om er, at der er behov for hjælp til undervisningen i skoleskak. Problemet er, at de ca. 10 drenge befinder sig på 2 niveauer, og der skal helst være 1 til hvert niveau.

Sidste del af sæsonen sidste år var der Aksel Nielsen og undertegnede. Desværre eller heldigvis skal jeg have en ny hofte på mandag d. 18. sep.

Derfor vil jeg opfordre et par stykker af klubbens medlemmer til at assistere. Undervisningen foregår om mandagen på Niels Ebbesen Skolen fra  kl. 15.oo til 16.3o

Mvh.   Bjarne Berring Rasmussen   tlf. 61725979   e-mail: berring@rasmussen.mail.dk