Rapid Grand Prix

Nu introducerer vi Rapid Grand Prix!

Henover de næste 4 tirsdage vil 2 stillinger blive opdateret efter hver tirsdagsturnerning.

Efter grand prix systemet kendt fra Eurovision, vil tirsdagsvinderen blive tildelt 12 point, 2. pladsen 10 point, 3. pladsen 8 point og derefter dernedaf. Dette vil give en aktuel pointstilling. Det højest placerede medlem af det virkelige livs Skanderborg Skakklub efter turneringen 30/3 vinder 250 kr.

Jeg vil ligeledes holde styr på antallet af partier spillet for alle deltagere henover de næste 4 tirsdage. Den der har spillet flest partier sammenlagt efter 4 uger vinder 150 kr.

Det drejer sig om de følgende 4 tirsdage: 9/3 16/3 23/3 og 30/3, alle kl. 19.30 som sædvanligt. Alle turneringer spillet i 10+0 over 2 timer.

Vinderne vil blive annonceret her på sitet d. 31/3.