Julehilsen og et kig tilbage på et fantastisk jubilæumsår i Skanderborg Skakklub

Kære medlemmer af Skanderborg Skakklub,

Som vi ser tilbage på 2023, vil jeg gerne udtrykke min påskønnelse for alle de fantastiske øjeblikke og præstationer, vi har oplevet sammen i klubben.

Et varmt tillykke til Mads A for at blive Danmarksmester i lynskak, og til Jonas B for hans imponerende sejr ved Capablanca Memorial på Cuba og for at sikre sit hold sejren i Global Chess League. Filip B fortjener også anerkendelse for sin andenplads i en GM-turnering i England. Disse bedrifter er virkelig inspirerende.

Tak til Bjarne B Rasmussen for hans udnævnelse som årets leder i Skanderborg. Hans bidrag til klubben er uvurderlige.

Vores 100-års jubilæum blev fejret med stil på Skanderborg Sø og Vester Mølle. Disse begivenheder var fantastiske øjeblikke af fællesskab og glæde.

Julefrokosten var endnu en dejlig anledning til at samles og fejre.

I løbet af året måtte vi desværre sige farvel til vores ærede medlem Asger J Andersen. Hans minde vil fortsat blive æret.

En stor tak til alle de frivillige, hvis engagement er afgørende for vores klubs succes. Deres indsats er dybt værdsat.

En tak skal også lyde til vores sponsorer, hvis støtte har været afgørende for mange af vores initiativer i år.

Som vi ser frem mod 2024, ønsker jeg jer alle en fredfyldt juletid og et nytår fyldt med gode oplevelser. Lad os sammen fortsætte med at nyde vores skakspil og klubaktiviteter.