Stor check til formanden

Skulle nogen undre sig over, hvorfor den stolte Formand Allan pludselig står og flagrer med en check til 8000 gode, danske kroner, er årsagen en seks-holds-turnering i Silkeborg tilbage i 2014. Udover os deltog gode otte-mands-hold fra Viborg, Nordre, Herning, Randers og værterne fra Silkeborg, og det hele gjaldt 2 x 4000 kr. sponset af Sparekassen Kronjylland til vinderholdets klubkasse. Intet til nr. 2, 3 4, 5 og 6. Vi skulle vinde, og det gjorde vi søreme.

Heltene var en glad blanding af spillere fra førsteholdet og andetholdet med kommende GM og DM Mads A. på toppen, mig selv i bunden og en række stærke spillere mellem yderlighederne. Referatet havnede i “Løberen”, men kan også læses her:

6-holds-match i silkeborg