Referat fra Bestyrelsesmøde den 100419

Dagen efter generalforsamlingen samledes den nye bestyrelse for at afstemme og planlægge de kommende aktiviteter. De overordnede linier er nu på plads, og som i kan aflæse i referatet er der rigtig mange aktiviteter som vi har gang i. Vores unge og dygtige førstehold forventer vi at fortsætte med i mindst uændret bemanding. Vi forventer at fortsætte med at øge aktivitetsnivauet for alle klubbens medlemmer, og vi forventer at starte på en integration af skoleskakspillerne i forhold til skakklubben, samt meget andet. Vi er alle meget afhængige af alle jer der i det daglige laver et stort stykke arbejde for klubben; de turneringer og arrangementer vi afholder vil ikke kunne lykkes uden jeres fantastiske opbakning. Læs det fyldige referat under: MEDLEM og Bestyrelsesreferater.