Skanderborgskakklubs Julefrokost

Ærede stormestre, feltherrer og brikflyttere! Har du husket mailen af 13/11 om skakklubbens julferokost fredag d. 13/11?

Atter i år har bestyrelsen fornøjelsen af at invitere til den årligt tilbagevendende Julefrokost.

Den finder i år sted i klublokalerne (Sundhedsvej 7) fredag d. 13. fra kl. 18-??

Traditionen tro er juleshowet et arrangement, hvor vi giver den gas på alle tangenter. Menuen er derfor yderst traditionel:

* Marinerede sild med løgringe og karrysalat
* Lun fiskefilet med remoulade og citron
* Lun glaseret juleskinke med grønlangkål og brunede kartofler
* Lun andesteg med rødkålssalat
* Hjemmelavet lun leverpostej med bacon, champignon og rødbeder
* Ris a la mande med kirsebærsauce
* Brød og smør

Der er således lagt op til en glad og humørfyldt aften, hvor ingen skal plages af dårlig samvittighed overfor vegetarerne, årets slagne modstandere eller Greta Thunberg.

Blandt årets traditioner er naturligvis ”Colins Quiz”, hvor den undrende flok atter en gang skal udsættes for er stribe underfundige spørgsmål fra skakkens verden.

Der er stor sandsynlighed (risiko) for, at vi slutter af med den klassiske pardyst i hjerne-arm, hvor det altid er makkerens skyld, når noget går galt – eller spruttens!

Julefrokosten er også aftenen, hvor man kan tage konen, kæresten eller elskerinden med. Dog helst ikke alle tre, da det bliver noget rod.

Prisen for hele herligheden med et tilskud fra klubben bliver 240,- pr. person inkl. både mad, drikke (200,- for mad, hvis man ønsker at købe drikke ved siden af), og det urimeligt gode selskab.

Tilmelding sker samtidig med betaling, kontant eller evt. MobilePay (Box45404). Husk ved betaling at skrive dit navn og naturligvis navnet på den eventuelle ledsager.

Vel mødt