18 tilhørere til Klaus’ torsdags analyser i går

Det er gået op og ned med denne sæsons nye mulighed for ligaoplæg og undervisning, hele 18 medlemmer fandt i går vej til torsdags analyserne med Klaus, og jeg vil betegne det som en stor success. Og det er ikke grundet 2. holds spillerne, med et bredt udsnit af klubbens øvrige spillere!

Nogle har spurgt mig om torsdag er det rigtige valg, vi spiller jo skak om tirsdag. Men med 8 ligaoplæg og 7 træninger vil det vist ødelægge klubkalenderen hvis kun tirsdage blev brugt.

Alle torsdage har ikke skaffet lige stor tilslutning, men hvis vi tager klubbens ca. 55 medlemmer og fratrækker ca. 15 mulige 1. holds spillere, er vores vurdering at 25 (over 50% af resten) har været forbi en af vores træninger, og halvdelen heraf er næsten fast inventar nu!

Så kik forbi til næste oplæg/træning! Næste gang er det rent faktisk en tirsdag, … d. 3/3 med Jonas.