Jonas Larsen Klubmester 2021

En af klubbens fremstormende talenter gik den lige vej til klubmesterskabet. Inden sidste runde havde Jonas Larsen 6 ud af 6 point og var dermed sikker på klubmesterskabet inden den sidste match mod klubbens formand. Om Jonas syntes det var synd at banke formanden, eller det måske var koncentrationssvigt eller måske det faktum at formanden ønskede at sætte denne opkomling på plads vides ikke, men faktum er at formand Torkild vandt over Jonas i sidste runde. Dette ændrede ikke ved at Jonas Larsen blev en suveræn vinder af klubmesterskabet 2021 med 6 ud af 7 point. Efter at vandrepokalen var blevet præget med Jonas Larsen, havde klubbens kasserer (Kai Munk) æren af at overrække præmien (i Coronastil) til den nye klubmester.