Fotos fra pokalfinalen i Skanderborg

Fra et træningsparti inden turneringsstaren.
Foto: CQJ.

Som bekendt blev der her i dag (d. 28. maj) afholdt finale i pokaturneringen. Det skete i hele fire rækker: Elite, Bredde (rating max 1800 i snit), Senior (+50 år) og junior. Klubben havde på mystisk vis kun ét hold med i de øverste rækker, nemlig i 50+, hvor Tavs Bjerre, Colin Watson, Claus Qvist Jessen, Rob McAndrew og Anders Haarup. Hverken Bredde eller Elite syntes at appellere til vores medlemmer, og det kan undre, for det er utroligt hyggeligt – også selvom vi intet vandt.

Resultaterne kommer utvivlsom på skak.dk, når de er lagt op.

Da der ingen andre fotografer var i hallen, fik jeg (CQJ) lov til at alternere med Anders H., så han tog over i 1. og 6. runde, når fotografen skulle i aktion. En del af resultaterne ser I ved at scrolle nedad.

Klik på hvert enkelt thumbnail separat for at få den fulde størrelse af fotoet. For at komme tilbage igen til galleriet klik på browserens venstre-pil (tilbage) øverst i venstre hjørne.

Til andre klubber plus DSU: Alle billeder er © Claus Qvist Jessen, men I kan frit hente de billeder, I skal bruge til hjemmesider og andre ikkekommercielle formål. Dog med den klausus, at fotografen skal krediteres :-).

Skal I bruge bedre opløsning, så send det downloadede billede pr. mail til clausqvist@gmail.com, og jeg skal forsøge at finde et bedre eksemplar.

Billederne fra præmieuddelingen finder I HÉR.