Fleksibel Skak i Skanderborg Skakklub: SPIL NÅR DU VIL

Fleksibel skakturnering

Som noget nyt lancerer vi en ny type turnering frem mod Nytår: SPIL NÅR DU VIL.

Formålet er at du kan spille skak når du har tid og lyst. Altså et tillæg/alternativ til de faste turneringer.

Hvem kan deltage: alle medlemmer eller ikke medlem af klubben , også de der spiller med i Klubmesterskabsturneringen.

Det kræver lidt ekstra for du skal selv være med til at finde dine modstandere. Altså udfordre et klubmedlem en given aften, som heller ikke skal spille den pågældende aften.
* Du kan ringe og aftale en kamp med en kollega, som du ved ikke skal spille.
* Eller du kan simpelthen bare møde op og tage en kamp med de som også er mødt op, og heller ikke skal spille med i en turnering samme aften. For ikke at forstyrre de der spiller klubturnering, møder I op i lokalet ved siden af køkkenet, hvor I aftaler med hinanden. Men I kan spille i alle lokaler.

Ønsker du forud at aftale en kamp, kan du se, hvem der spiller klubturnering og hvem der ikke spiller på  https://turnering.skak.dk/TournamentActive/Details?tourId=28327 , og så tage kontakt til vedkommende.
Du kan tlf. og mailadresse i medlemslisten. http://e2e4.dk/html/andet/medlem/medlemsliste.asp

Turneringen kan spilles samtlige tirsdage frem mod Nytår 2023.

I skal aftale følgende i prioritetsorden.

1. Skal partiet rates?
  2. Betænkningstid.
  3. Hvis begge spillere har under 1600 i rating: minimum 2x 60 minutter
  4. Hvis 1 af spillerne har 1600- 2199 i rating: minimum 2x 90 minutter
  5. Hvis 1 af spillerne har 2200 eller mere minimum 2×120 minutter
  6. Trække lod om hvem der spiller hvid og sort.

I må gerne spille flere partier samme aften

I laver rundekort som I sender til Morten Rasmussen

Rundekortet ser sådan ud og ligger i det højre skab:

SPIL NÅR DU VIL

Skal spillet rates:  JA     NEJ.

Betænkningstid : hvis partiet skal rates er betænkningstiden:

• Hvis begge spillere har under 1600 i rating: minimum 2x 60 minutter
    • Hvis 1 af spillerne har 1600- 2199 i rating: minimum 2x 90 minutter
    • Hvis 1 af spillerne har 2200 eller mere: minimum 2×120 minutter

Hvid:                                                            Sort :                                                       Score:       /

Send resultatet til Morten Rasmussen som billede på mobilen til 22448651 eller mail :mail@mortenrasmussen.net

Turneringen er åben for alle, uanset alder og om de er medlemmer af klubben  eller ej, og så er det gratis at deltage.