Fotos fra klubmesterskabet 7. rd.

Topopgøret i gruppe 1: Bjarne Tornberg-Jesper Pallesen. Med blot en remis kunne Bjarne sikre sig mesterskabet, men Jesper ville det anderledes, og begge endte på 4½/7 sammen med Morten Rasmussen.

Klubbens hoffotograf har endnu en gang taget en runde i lokalerne på Sygehusvej, og det endda samtidig med, at en stor del af klubben sad og spillede 7. og sidste runde i årets klubmesterskab. Der blev jo spillet i tre ca. lige store grupper, og kun i den ene (grp. 3) var kampen om førstepladsen afgjort. I de øvrige grupper var der blodig kamp om de sidste points.

Nedenfor ses et stort udvalg af aftenens fotos, alle © Claus Qvist Jessen, men underteksterne må I altså selv klare. I kender jo alligevel alle spillerne 🙂

Klik på det enkelte billede (to gange ved PC) for at få det i den fulde opløsning. For at komme retur, klik på browserens venstrepil (gå tilbage), som regel i øverste, venstre hjørne.