Generalforsamling den 23.04.2024 kl 18.30

Så er der Generalforsamling med forslag til vedtægtsændringer, nye bestyrelsesmedlemmer mm, og afsluttende med smørrebrød. Tilmelding nødvendig hvis du ønsker smørrebrød mm, se dokument  Generalforsamling dagsorden.
Når det drej er sig om vedtægtsændringer skal 50% af klubbens A-medlemmer være til stede, så derfor er det vigtigt at du møder op.
Bestyrelsen foreslår vedtægtsændringer. Kort kan siges om ændringerne:
 – det er primært ændringer som er nødvendige i forhold til det offentlige (Skanderborg kommune) og banken (Nordea).
– præcisering af indhold til dagsorden på generalforsamlinger
– smårettelser

Til de der ønsker at kigge dybere i ændringsforslagene er der 2 dokumenter:
1: Forklaring om hvorfor og hvad vi ønsker at ændre i de forskellige paragraffer i vedtægterne, her
2. Vedtægterne som de vil se ud herefter, her.

Vel mødt, igen tilmelding til smørrebrød mm:  Efter generalforsamlingen vil klubben være vært for et par stykker smørrebrød og 1 øl/vand samt fri kaffe. – Af hensyn til smørrebrødsbestilling er tilmelding nødvendig, send mail til  kai.munk@gmail.com  ,  eller ring/sms til:  61132181