Referat ekstraordinær generalforsamling 21.maj 2024

På den ekstraordinære generalforsamling blev ændringer og ændringsforslag gennemgået, og vedtægterne opdateret.
Årsagen til at vedtægterne skulle ændres var 2 ting: 1: folkeoplysningsloven, hvor vi skal specificere hvad/hvordan vores midler skal anvendes til almene formål ved klubbens ophør. 2: tegningsregler, hvor det ikke var specificeret hvem der tegnede klubben overfor “3.mand”, altså vores bank. Så benyttede vi lejligheden til, sammen med medlemmerne, at få “moderniseret” reglerne, f.eks at få specificeret en dagsorden til generalforsamlinger, specificeret anvendelse af fuldmagter mm.
Tak til alle deltagere for en god og konstruktiv debat.
Efterfølgende var der præmieuddelinger til vinderne af hurtigskakturneringen, og så en masse lynskak efterfølgende.
Se referat og nye vedtægter her.

Vedtægterne er nu uploadet og lagt på hjemmesiden. Klik på “Informationer om skakklubben” og på den side kan du finde “vedtægter (pdf)”.