Opfordring – Sommer Sjov

Hermed en opfordring til klubbens medlemmer. Jeg er blevet kontaktet af en gruppe omkring Kulturhuset, som arrangerer SOMMER SJOV for børn nede i Byparken. Det er på onsdagene d. 19/7-26/7-2/8  fra 14:oo-17:oo. Det er så meningen, at vort arrangement skal foregå på “Amfiscenen”, den med skakbrættet i bunden. Jeg håber, at nogen fra klubben vil være behjælpelige som aktører. F.eks. spille lynskak el. andet. Jeg vil forsøge, at få fat i dragter, så nogle af børnene kan blive klædt ud som levende skakbrækker. Det drejer sig om kun 2 af ovennævnte datoer og altså 3 timer hver gang. Hvilke datoer er ikke fastlagt.

Lad mig høre om du/i er interesserede  Mit tlf. nr. er: 61725979  e-mail: berring@rasmussen.mail.dk

Jeg håber, at i vil være behjælpelige.

Mvh.

Bjarne Berring Rasmussen