REMA 1000 EMT

Weekendens REMA 1000 EMT blev gennemført med 44 deltagere. I forhold til sidste års EMT var det en fremgang på 14 deltagere.
De 44 deltagere var inddelt i 3 mesterrækker og 4 basisrækker.

Et stort tillykke til Peter Grove, der sikrede sig en udelt sejr i Mester 2 og til Kristian Overgård, der i fin stil vandt Basis 4.

Opgaver i køkken og turneringssal blev løst og udført med stor ekspertise til alles tilfredshed.

Flere af deltagerne takkede for en turnering, hvor arrangementet totalt set nærmede sig det perfekte.

En stor tak til Kell og Anni for en super indsats i køkkenet og til Bjarne Tornbjerg og Bjarne Rasmussen, der ledede slagets gang med ro og ekspertise samt til Holger, Vibeke og Hans, der alle bistod med afviklingen.

En kæmpe tak til REMA 1000 i Skanderborg for deres støtte til de fine præmier, som var med til at tiltrække et meget stærk felt af spillere.

Samlet set blev turneringen en succes både organisatorisk og sportslig, og vi afholder REMA 1000 EMT igen til næste år og gerne med endnu flere af klubbens medlemmer som deltagere.

2057