Ny hjemmeside

Det hele begyndte i juni 1997, hvor Skanderborg Skakklubs hjemmeside var en af de første skak hjemmesider i Danmark.

19972003

Den første hjemmeside holdt fremtil juni 2003. Da Skanderborg Skakklub det år fylder 80 år blev den anden version af hjemmesiden en realitet

20032015start

Den har nu holdt i ganske mange år, med kun ganske få ændringer

20032015

Nu er det så sket 3. gang.

Ud over designet er det store nye at hjemmesiden nu beror på en anerkendt system (WordPress), et såkaldt cms system, hvilket vil sige at alle nu kan komme til at skrive nyheder, som denne, på hjemmesiden! Samtidig kan man nu få partier på hjemmesiden på en ny måde, herunder kan fx ses hvordan webmasteren satte alt over styr mod formanden … 🙂 (Prøv at klik på et træk!)

Der er nu noget nyt man skal vende sig til, den nye hjemmeside indeholder langt fra alt endnu, men hvis du vil hjælpe dermed så kontakt Morten. Ros, ros, idéer mv. er også meget velkommen 🙂

Velkommen til Skanderborg Skakklubs nye hjemmeside!