4-By-Turnering 24. oktober

Så er det atter ved at være tid til den årlige sæsonstart, nemlig den traditionelle 4-By-Turnering. Den har kørt lidt op og ned de sidste mange år, men synes nu at have fundet tre gode klubber, der gerne vil være med. Udover Skanderborg er det Herning, Silkeborg og årets vært Viborg.

Der spilles over 16 brætter, og hver mand møder over tre runder én fra hvert af modstanderholdene (dvs. tre partier pr mand, m/k), 20 min/parti, og det ender gerne i glad tju-bang-skak og ofte meget spændende opløb om vandrepokalen – bedst det år, da hele TRE klubber delte førstepladsen.

Så meld dig under Skanderborgs faner til holdleder Colin Watson (foto) på mail: colin.watson@r82.com. Vi skal som sagt bruge i alt 16 m/k og gerne folk med god slagkraft. Modstanderholdene plejer at være toptunede til dagen, og vi er forsvarende mestre. Det forpligter.

Fortæl også ved tilmeldingen, hvis du har mulighed for at lægge bil til. Turneringen foregår som sagt i Viborg, så vi skal bruge en lille håndfuld biler til transporten.

Hvis du har lyst til at læse mere om sidste års bedrifter mod de samme tre modstandere, så tjek her på hjemmesiden under “Oktober 2017“. Ikke nok med at Skanderborgs superhold bankede de tre andre hold effektivt ud af banen; referatet fra 4-By-Turneringen blev med over 600 læsninger den mest læste historie på vores fælles hjemmeside i mange år 🙂

Tjek selv artiklen HER.