Rema 1000-trøjer til folket!

Har du ikke allerede fået tilmeldt dig til vores “jule-hurtigskak”, er der nu kommet en ekstra god grund til at møde op i klubben tirsdag d. 27. november. Dér har vor altid flittige Kell nemlig lavet en aftale med Martin, bestyrer af Rema 1000 i Stilling, om at komme anstigende med et flot bjerg af spritnye T-shirts.

A wha’? Jo, Rema 1000 donerer T-shirts til alle klubmedlemmer med vores logo på den ene side (brystsiden) og Rema 1000’s på den anden (ryggen). Ikke så ringe endda, og defås, så længe lager haves fra størrelse junior til formanden. Martin vil selv være der på den glade dag, hvilket kun er endnu en god grund til at møde op.

Tak til Kell for at have tryllet det hele igennem, så vi nu alle har en fin “klubuniform” 🙂