Træning med Klaus Berg Torsdag den 28. November kl 18.30

Så er vi klar til 2. træning med Klaus Berg. Første træning var en fantastisk gennemgang af fire af 2. holdets spillede partier, hvor de tilstedeværende fik en grundig gennemgang i de 4 forskellige åbninger som de 4 spillere fra 2. holdet havde valgt. Da disse aftener er åbne for alle klubbens medlemmer, er det dejligt at konstatere at mere end halvdelen af deltagerne ikke kun var fra 2. holdet. – Nu har alle igen mulighed for at blive klogere på hvad man bør spille i de åbninger der bliver gennemgået – det er lærerigt for alle, og selvom Vibeke var eneste kvinde til stede, var hendes spørgsmål og kommentarer værdifulde for mange. Så mød op Torsdag den 28. November kl 18.30 for at få udvidet jeres åbnings repertoire og stillings forståelse !