Lidt mere om klubaften på Walthers Musikcafé, 9. juni kl. 18.30

Tiden tikker, coronaen er ved at være sparket til forsinket indkast, og bestyrelsen satser stadig på, at mor Mette giver os lov til at mødes på Walthers Musikcafé tirsdag d. 9. Kassemester Kai har endda lovet at linde lidt på klubbens muldvarpeskind, så den første lækre fadøl er på Skanderborgs regning. Vi er altså Danmarks smukkeste skakklub!

Desværre ved vi ikke før d. 8., om vi må, men efter planens fase 3 skulle forsamlingsgrænsen øges til 30. Hold derfor øje og øre med nyheerne og denne side, hvor vi vil opdatere efter bedste evne. Vi kan desværre risikere at måtte opgive med 24 timers varsel.

Teoretisk set kan vi slippe af med at anmelde mødet som en demonstration (fx af forskellige åbninger!), og så kan vi uden problemer være flere hundrede sammen. Men vi håber nu, at den ellers meget stramme regering besinder sig og løsner lidt på de officielle lænker. Hyggeskak må trods alt være mindre kropsligt end 25 småfulde studenter på taget af en lastbil.

Som skrevet tidligere er alle velkomne, men så vi kan få et overblik over antallet af deltagere, må du meget gerne tilmelde dig til enten formand Torkild Salling (tsalling@outlook.dk / tlf.: 22 49 82 23) eller Claus Qvist Jessen (clausqvist@gmail.com / tlf.: 21 26 82 02).