Nye Coronarestriktioner

Kære medlemmer

De nye restriktioner har ikke givet ændringer for klubben generelt. Det betyder at vi kan afvikle vores aktiviteter som vi har gjort hidtil, med enkelte undtagelser.

For beboere i de 38 kommuner med de strengere restriktioner som f.eks Århus Kommune, bør ikke deltage i vores skakaktiviteter fra onsdag den 9. december til 3. januar 2021, på trods af at vi ikke har de strengere restriktioner.

Det betyder at vi afvikler vores hurtigskakturnering frem til jul som planlagt. Ønsker du ikke at være med, beder du give Bjarne eller Morten besked hurtigst muligt.
Træningen på torsdag den 10. december med Klaus Berg, som har bopæl i Århus kommune, har vi desværre måttet aflyse.

Vi ses næste tirsdag den 15. december til en ny runde hurtigskak og lidt hyggeskak for de er ikke er med i turneringen.