Tirsdag d. 25/5 – Vi spiller hurtigskak

Ses vi i klubben i morgen?
Alt efter antallet af fremmødte inddeles spillere i passende grupper til en omgang hurtigskak. Betænkningstiden fra sidste tirsdag, på 15 min. plus 5 sekunder pr. træk, virkede god så det prøver vi igen. Grupperne dannes kl. 18:30, så kom og vær med, alle er velkommen. Vel mødt i Skanderborg Skakklub.

Skal jeg vise Coronapas?
Fra fredag den 21. maj 2021 er coronapas-ordningen ændret, så foreningslivet fremover kun er forpligtet til at tage stikprøver, samtidig må vi være 50. Men reglerne er de samme: Ja, det er et krav fra myndighederne, at der kræves gyldigt coronapas og ID for at deltage i indendørs idræts- og foreningsaktiviteter. Du kan derfor blive bedt om at fremvise dokumentation for enten vaccination, negativ test (max 72 timer gammel) eller tidligere smitte. Du finder dokumentationen på sundhed.dk eller i app’en MinSundhed.