Nyt logo

Bedre sent end aldrig har klubbens nye logo nu nået hjemmesiden! Logo har været et emne på utallige bestyrelsesmøder, ja faktisk de sidste 1,5-2,5 år siden. Logoet blev designet, og købt (forholdsvis billigt), fra en ekstern leverandør/designer i en længere proces styret af Thomas J. B. Hansen, hvor den daværende bestyrelse kom med tilretninger flere gange. Bedre sent end aldrig … tak Thomas!

Resultatet har allerede været brugt i indbydelser, breve mv. siden august 2020, men af en eller anden grund har jeg ikke formået at få det på hjemmesiden før nu, hvilket selvfølgelig er beklageligt. Men for jer der ikke har bemærket det kan I her sige goddag til klubbens nye logo.

Se flere logoer, også de historiske længere nede i denne nyhed.

Skanderborg Skakklubs nye logo 2020
Eksempel på brevpapir med Skanderborg Skakklubs nye logo 2020
Skanderborg Skakklubs nye logo 2020

Historisk set har der været lidt løbende diskussion om klubbens logo, og flere modeller har været anvendt nogle af dem kan ses herunder.

Ovenstående blev “designet” og brugt af Hans Buttenschøn i 1990’erne
Stammer fra klubbladet Løberen, og blev brugt i 80’erne og 90’erne
Stammer fra ??? og blev brugt i 00’erne og muligvis 90’erne???