Fotos fra klubaften d. 19/10-21

Lars Peter i kamp.

Når nu fotografen kom forbi Klaus Berg-undervisningen (se nedenfor), måtte vi også lige have en fotoserie af spillerne, der inde ved siden af sad og afviklede deres udsatte partier. Det kom der en masse fine skud ud af, og vil du se dem i fuld størrelse, så klik på det enkelte billede.

Hugo trækker.

Der tænkes.

Og trækkes.

Et par af vores yngre slagsbrødre i kamp.

Fra den anden side.

Og to af de ældre kæmpere: Leif (t.v.) slår Bjarne Berring, men skulle man dømme efter ansigterne, ser Bjarne godt nok mest tilfreds ud.

Vores genindtrådte medlem John Hansen mod Tavs Bjerre – snart bedre kendt som “Jonas Far”, men junior har altså ikke talenterne fra fremmede.

Tavs tænker dybe tanker.

John noterer. John har i sit tidligere liv spillet skak på et ganske højt niveau og har heldigvis ikke glemt kunsterne trods en lang pause.