Tirsdagshygge i klubben

Formanden skriver:

En herlig skakaften i hyggens tegn. Meget passende afholdt d. 23. maj (= tidligere VM Anatolij Karpovs 72 års fødselsdag! CQJ).

Der var seks spillere til træning med tre nye ansigter og 10 til hurtigskak efterfølgende med deltagelse at to nye – Peter med sin søn Julius. Også 2 kvikke knægte, Eliyas og Viktor, deltog i turneringen, hvor man kunne deltage så længe tiden tillod.

Turneringstabellen fra hyggeskakken tirsdag d. 23/5. Bemærk, at flere af de unge kun var med i fire eller fem runder.

Det endte ud med en overbevisende sejr til nyvalgt bestyrelsesmedlem Aske Brandtoft med 9/9 med Rob og formand Torkild på 7/9. Det er statistisk set en god ting at være medlem af bestyrelsen!

Næste tirsdag gentager vi modellen hvis der er opbakning hertil .

I juni spiller vi en meget fleksibel turneringsform, hvor man ikke behøver at skulle spille alle aftener og ikke behøver at spille alle runder en aften.

Pointgivningen favoriserer dog de flittige på den måde at deltagelse i en turneringsaften giver 5 point – Derudover er der almindelig pointgivningen med 1/½/0 for en sejr/remis/tab.

Spilletiden er 2 x 10 minutter. Vi afvikler typisk 4 runder i timen.