Torkild Nytårshandicaplynturneringensmester

Det blev en hyggelig start i Skanderborg Skakklub i aftes, men kun 12 spillere fandt vej igennem den såkaldte snestorm. Læs mere omkring turneringen her. Efter indleden runde (hvor paringen var lodtrækning) blev de 12 spillere fordelt i en vinder- og en tabergruppe, som man altid har gjort siden klubbens start i 1923!

De to grupper blev derefter argjort uden semifinaler. Resultater og billeder følger herunder.

Vindergruppen 2024
Tabergruppen 2024
Nr. 2 i tabergruppen Morten F. Rasmussen
Nr. 2 i vindergruppen Peer Jespersen, Valdemar Frost Jørgensen og Leif Møller Hansen
Vinderne. Torkild Salling vandt vindergruppen og Anders Haarup vandt tabergruppen

Dermed er årets første turnering spillet og tittel uddelt. Nytårshandicaplynturneringensmester 2024: Torkild Salling. Stort tillykke.

På næste tirsdag begynder Bymesterskabet, tilmeld dig her.