Mads Andersen om DM d. 5/11 kl. 18.30

Nybagt 3-dobbelt DM, Mads Andersen på vej mod titlen.
Foto: Kai Munk.

Det er ikke til at se det, men sæsonen ER altså startet, om end i lidt langsommere tempo end normalt. Ikke fordi vi ikke vi, men fordi Onkel Corona stadig ikke er blevet lagt i graven. Men corona eller ej, vi er fast besluttede på at fortsætte sidste sæsons store aktivitetsniveau, og dette inkluderer naturligvis de undervisningssessions, vores stærkeste spillere har afholdt hen over året.

Nu på torsdag er det så tid til intet mindre end en godt, og en meget aktuel en af slagsen. På podiet er nemlig vores forsinkede, nybagte 3-dobbelte danmarksmester Mads Andersen, som i klubben fortæller om sin vej til mesterskabet: Forberedelse, strategi, skanderborgske konkurrenter, kunsten at tøjle en Allan Stig i udbrud og meget mere.

Arrangementet finder sted torsdag d. 5. november kl. 18.30-…?, og Mester Mads vil naturligvis krydre fortællingerne med et par partier fra DM, så der er virkelig lagt op til en aften af de fede og så aktuel som muligt.

Pga. corona har der været meget tvivl om, hvordan reglerne er ved den slags arrangementer, men bestyrelsen har via forskellige offentligt udsendte love og dekreter fundet ud af, at vi godt må være en del mere end regeringens irriterende forsamlingsloft på 10. Forudsætningen er, at vi alle sidder ned, og alle kigger i samme retning, og det gør vi – mod Mads, naturligvis. Der er naturligt nok forskel på folk, der myldrer rundt mellem hinanden og stillesiddende tilhørere til fx en koncert eller et foredrag – som det jo er på torsdag.

Bestyrelsen holder møde i morgen tirsdag (3/11), hvor håndteringen af regeringens mange, skiftende og noget forvirrende regler bliver diskuteret. Skulle der ske ændringer i fortolkningerne af de mange dekreter, vil det stå her på hjemmesiden. Tjek den.

For at begrænse kaos i tilfælde af pludselige ændringer er arrangementet kun åbent for Skanderborgs egne medlemmer. Normalt vil der ellers også være plads til gæster, men ikke lige nu. Sorry.

Tilmelding: Bare for en sikkerheds skyld må du meget gerne tilmelde dig. Det sker lettest ved at maile/ringe til Formand Torkild:
tsalling@outlook.dk / 22 49 82 23.

Just in case: Husk mundbind.