Julefrokost den 26. November kl 18.00

Der er sendt en mail til alle klubbens medlemmer omkring menu mm til vores julefrokost. En skøn 8 retters menu til 215kr. – Er det ikke fantastisk at de voksne kun skal betale 200kr og har inkluderet øl,snaps,vin mm ad libitum. Er det ikke fantastisk at juniorerne (dem under 25 år) kun skal betale 50kr og har inkluderet vand,sodavand,andre drikkevarer mm ad libitum. Er det ikke fantastisk at man kan tage sin kone/kæreste/samboer/.. med til samme fordelagtige priser.
Er det ikke fantastisk at juniorerne kan tage deres mor/far/.. med til  samme fordelagtige priser.
Da maden skal bestilles 22. november bedes du tilmelde dig straks, og senest den 21.november til Kai Munk:  mail:  kai.munk@gmail.com  med angivelse af antal deltagere; gør det nu mens du husker det.
Vi glæder os til at se jer.