Chess House lukker

Ved anden ekstraordinære Generalforsamling, her til aften, blev foreningen Chess House opløst. Den næste måned vil inventar mv. blive fordelt, og lokalerne er opsagt pr. ultimo juli. Det blev næsten til 25 år – ! – Chess House opstod i 1998, blev en forening i 1999, har haft 4 forskellige adresser i Aarhus, og har haft mange forskellige skak arrangementer til gavn for alle skakinteresserede i Aarhus, opland og hele landet.

Som skrevet i nyhed af 8/5 har stedet gennem årene givet mig mange gode skak oplevelser og mange gode kammeratskaber. Jeg havde nok håbet at møde lidt flere af disse her i aftes, men folk var nok gået på ferie eller havde opgivet; 5 fremmødte lukkede formeldt foreningen, og så er det nok som det skal være. Tak for oplevelserne og minderne.

Thomas Vestergaard modtog som afgående formand en velfortjent gave fra 6. hovedkreds for sin store og flotte indsats for Chess House gennem årene.